Ateistiskt Forum
Ej inloggad [Logga in ]
Gä längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Ateism
Dada
Nykomling
**




Inlägg: 11
Registrerad: 2012-1-15
Befinner sig: Linköping
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2012-3-21 kl 13:58
Ateism


Ett liv är tiden som bör fyllas i, det är individuelt vad kommer en person att fylla i sin tid dvs.sitt liv,det viktigaste är att ha ett lätt liv utan smärtor och obehag, tiden spelar inte någon roll utan innehållet.Jag anser att ateister bör underlätta livet till alla människor genom att skapa en framtid som är realistisk, dvs.ett liv i förskott, allt måste räknas ut och då kommer ett nytt liv, en människa till världen.Alla fakta som underlättar livet på jorden bör kontroleras, är de fortfarande aktuella för de människor som är fortfarande på jorden, de sista som överlevde.
Jag anser att det är viktigt att upphöra att insjukna folk, att skapa sjukdomar och då söka någon lösning, det som har fungerat tills nu var fel tycker jag.Medicin borde reduceras 50%, det känns dumt att skapa sjukdomar och då behandla folk, det krävs stora förändringar inom vården.I framtiden borde människor vara friska utan att cancer aktiveras av vården, i framtiden borde varje människa när den föds också få sin lista när bör den dö.I framtiden borde man egentligen gå till sjukhuset för att kunna dö, att ha sin termin, målet borde vara att människor dör lätt utan smärtor, det bästa vore att gå att sova och då borde man genom apparater långsamt tappa blodet och dö som värdefull människa utan att vara plågad med olika sjukdomar och vara sliten genom grymma metoder som medicin hade använt tills nu.Idag människor plågas mycket för att kunna dö, det som pågick tills nu var grymmt.

[Ändrad 2012-3-23 av Dada]
Visa anvädares profil

  Upp till toppen

Powered by XMB 1.9.12
'XMB Forum Software' © 2001-2023 The XMB Group