Ateistiskt Forum
Ej inloggad [Logga in ]
Gä längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Livet
Dada
Nykomling
**




Inlägg: 11
Registrerad: 2012-1-15
Befinner sig: Linköping
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2012-3-18 kl 19:45
Livet


Ett liv, att ge en definition vad är egentligen livet, jag skulle definiera det som en tid som måste fyllas i.Vissa människor hade haft ett tungt liv, fyllt med lidandet och misär, vissa hade haft ett lätt liv som gick utan svårigheter, vissa hade haft ett liv fyllt av svårigheter och lidandet pga. andra människor som införde ett svårt liv, tex. medicin som gick över moralisk gräns och utnyttjade folket till medicinska forskningar i stället för att forska på djur.Meningen med livet är egentligen att ha ett lätt liv utan svårigheter.Bara för dessa skäll, eftersom ett liv är bara tiden som måste fyllas med roliga upplevelser anser jag att medicin är en terorist organisation som utnyttjade folk genom historien.Jag klandrar medicinska forskarna för den medicinska grymheter som begåtts mot folket genom tiden.Forskarna införde grymma metoder mot folket bara för att testa hur mycket en människa kan uthärda smärtan eller för att göra omöjiga möjligt, forskarna har struntat i vad en människa känner, de utnyttjade och gömde alla bevisen från folket.Probander hade haft ett grymmt liv fyllt med lidandet,de har lydit i tysthet,människor hade blivit plågade, ingen kunde hjälpa de eftersom de har blivit valda till forskningen, alla bevisen gömdes.
Varför?
Innan allt krossas, jag frågar varför har forskarna utnyttjat och testat grymma metoder på folket.2012.03 18.
Visa anvädares profil

  Upp till toppen

Powered by XMB 1.9.12
'XMB Forum Software' © 2001-2023 The XMB Group