Ateistiskt Forum
Ej inloggad [Logga in ]
Gä längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: The Symbol
Pentagram
Ny medlem
*




Inlägg: 3
Registrerad: 2007-2-15
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2007-2-15 kl 11:58
The Symbol


Jag är Pentagram på en del forum runt om i världen och upptäckte just det här forumet idag. Jag är en 36-årig snygg och manlig göteborgare som varit ateist i ca 20 år (insåg min ateism strax efter att jag blivit konfirmerad, ironiskt nog).

Jag har ingen formell filosofisk eller vetenskaplig utbildning, men kan argumentera väl nog ändå så länge ingen förvirrar mig med tekniska termer.

I övrigt ligger mina intressen åt roll- och brädspelshållet och jag är aktiv vampyrlajvare.

Jag jobbar som kontorsninja (dvs jag är anställd på ett kontor och försöker att inte dra någon uppmärksamhet till mig, eller till det faktum att jag spenderar majoriteten av min betalda arbetstid åt spel-relaterade projekt och nätforum) och bor tillsammans med min sambo ute på den fagra ön Hisingen.

Förutom att vara ateist är jag också (som säkerligen flera andra här på forumet) skeptiker, humanist och naturalist.
Visa anvädares profil
Andreas83
Ganska aktiv
***




Inlägg: 99
Registrerad: 2005-6-1
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2007-2-19 kl 01:51


Det viktigaste är att du är snygg och manlig :D

Välkommen!

[Ändrad 2007-02-18 av Andreas83]
Visa anvädares profil
PositivAteist
Super-moderator
*******




Inlägg: 799
Registrerad: 2005-4-12
Befinner sig: Uppsala
Medlemmen är Offline

Humör: Positiv

[*] Inlagd 2007-2-19 kl 17:11


Välkommen Pentagram! Ursäkta att jag inte har svarat tidigare men jag har varit väldigt upptagen på sista tiden. Ska precis byta jobb och har varit tvungen att avsluta allt gammalt.



/PositivAteist
Legitimerad ateist ;-)
Visa anvädares profil Gä till användarens hemsida
Grottis
Super-moderator
*******


Avatar


Inlägg: 346
Registrerad: 2006-11-14
Befinner sig: Urberget
Medlemmen är Offline

Humör: aningen glatt

[*] Inlagd 2007-2-22 kl 22:51


Hej hej, Pentagram, och varmt välkommen! Jag gillar det där med vampyrer. :cool:



Visa anvädares profil Gä till användarens hemsida

  Upp till toppen

Powered by XMB 1.9.12
'XMB Forum Software' © 2001-2023 The XMB Group