Ateistiskt Forum
Ej inloggad [Logga in ]
Gä längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Jehovas Vittne!
Hänslyslösa-Harry
Nykomling
**




Inlägg: 10
Registrerad: 2010-8-24
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2010-8-24 kl 22:44
Jehovas Vittne!


Ett fenomen som är så irriterande att inte ens den mest politiskt korrekta döhögen skulle tänka sig att anmäla hur mycket man än skriver om är ju Jehovas Vittne. Dessa dörrterrorister som med utstrålning som jävulsbesatta bilhandlare med sina billiga kavajer tränger sig på då man minst vill se dom. Hur brukar ni göra för att slippa dom? Själv släpper jag in dom och säger vad jag tycker. Dom kommer aldrig tillbaka. En gång då jag levde ihop med en rätt så att säga oblyg kvinna som låg och sov då dom dök upp gick med glädje med på min idé att kliva in i vardags rummet mitt under pågående diskussion spritt språngande naken. Dom kom av sig rätt rejelt och lyckades inte hitta tråden igen, varken i diskutionen eller på min flickvän. Ett rätt farligt spel igentligen eftersom det kunnat innebära att jag skulle fått dras med unga och pilska Jehovas pojkar i överflöd men dom kanske inte berättade om sitt lilla bonus nöje eftersom jag slapp.

En gång stega det in ett par Jehovas snubbar dagen innan Julafton runt fem på kvällen. Trodde dom att dom skulle kunna få några medlemmar då sista paketet lagts under granen och skinkan är färdig? Trodde dom att nån skulle va beredd att fylla en släpvagn med julsopor och skippa helgen dom förberett i veckor?
Visa anvädares profil
LinoJonle
Ganska aktiv
***




Inlägg: 92
Registrerad: 2012-8-29
Medlemmen är Offline

Humör: No Mood

[*] Inlagd 2012-9-5 kl 23:26


Nielsen says Americans Spend a Mere 13 Minutes a Day on a Video Game Console| They measure more than just TV ratings and now Nielsen has published figures of just how long Americans spend playing video game consoles through their TV throughout the course of a day. The number? It?s less than you think. The average is 13 minutes which is about enough time to get in a game and a half of Call of Duty Black Ops. But keep in mind this is counting ALL Nielsen households not just ones with consoles so factoring in your grandparents who can?t tell Mario from Metroid chopard replica watch the number makes more sense. It is curious to measure this figure against how much TV an average household watches a day which is the far more massive sum of four hours. I guess it?s safe to say that despite their growing popularity video games aren?t eclipsing TV as a national past time any time soon. The thirteen minute number is further broken down by race with African Americans clocking in 16 minutes a day replica hamilton khaki navy Caucasians 13 Latinos 10 and Asians 9. Expect all of these numbers to go up dramatically as a generation raised on video games transitions into adulthood. No hublot big bang ice bang watch I might not have time for eight hour Halo binges anymore but I?ll definitely be playing more video games than my parents that?s for sure. Also this number leaves out handheld gaming extremely popular among children and teens and PC gaming replica watches which boasts the massive timesucks of games like Team Fortress Starcraft and Warcraft that surely would have skewed the average upward. But still replica swiss montblanc thirteen minutes overall compared to four hours of TV? I?d say your MLB season is more of a waste of time than my Mass Effect playthrough. 0 comments 0 called-out

Visa anvädares profil

  Upp till toppen

Powered by XMB 1.9.12
'XMB Forum Software' © 2001-2023 The XMB Group